lauantai 21. joulukuuta 2013

Sweet about me

Poistin siis mun vanhan blogin ja alotan nyt alusta. Tervetuloa lukijaksi!

Alotan nyt klassisesti kertomalla ittestäni. Olen 16-vuotias tyttö Lahdesta (täytän tammikuussa 17). Opiskelen tällä hetkellä Lahden Lyseon lukiossa ja olen erittäin tyytyväinen siihenettä hain juuri tuohon lukioon. Aijemmista kouluista mainitsen sen verran, että olen käynyt luokat 1-7 Helsingissä. Lempiaineitani koulssa ovat musiikki, kuvis, ruotsi, psykologia ja matikka(sillon kun käydään geometrisia laskuja). Lukion jälkeen olen suunnitellut hakeutuvani opiskelemaan arkkitehdiksi, koska geometria on mielenkiintoista ja olen siinä hyvä, sekä rakastan piirtämistä!
 Harrastuksia minulla ei tällähetkellä ole, mutta olen suunnitellut aloittavani tanssin piakkoin. Olen harrastanut kilpacheerleadingiä noin 6 vuotta ja nyt minulla on unelmana päästä valmentamaan! Aloitin cheerleadingin noin 10-vuotiaana Helsingin Puistolassa eräässä pienessä jalkapalloseurassa ja harrastin siellä muutaman vuoden, tämän jälkeen pidin tauon ja harrastin välissä salibandyä ja tanssia. Kuitenkin myöhemmin halusin aloittaa cheerleadingin uudestaan ja aloitin helsinkiläisessä seurassa Funky Teamissa. Harrastin siellä noin vuoden kunnes muutimme Lahteen. Lahdessa jatkoincheerleadingiä Sbandy Dragons Cheerleaders -nimisessä porukassa, pääsin suoraan juniorien edistysjoukkueeseen. Seura kuitenkin lopetti noin vuoden sen jälkeen kun olin siellä harrastanut ja cheerleading-toiminta siirtyi Päijät-Häme Panthersseille (joka oli alunperin siis amerikkalaista jalkapalloa harjoittava seura). Seuran vaihdonjohdosta harrastamisesta tuli paljon virallisempaa ja joukkueemme rupesi kehittymään. Panthersseissa harrastetun ajan aikana sijoituimme jokaisissa kisoissa aina kolmen parhaan joukkoon! Harrastukseni kannalta nuo olivat ehkä elämäni parhaita hetkiä. Kun lukio alkoi minun oli pakko lopettaa, että saisin aikaa koululle. Olin jo joukkueeseen muutenkin liian vanha, eikä seuralla oikein ole kunnollista naisten joukkuetta. Vaikka olen jo lopettanut, on cheerleading silti minulle tärkeä asia; seuraan joukkueiden blogeja ja fb-päivityksiä, otan aina kisojen jälkeen selvää miten mikäkin joukkue on sijoittunut ja katson edelleen cheerleadingiin liittyviä videoita.
Nyt tämän syyslukukauden aikana en ole tehnyt oikein mitään, aluksi tuntui oudolle kun olikin aikaa tehdä kaikenlaista mitä ennen ei kerennyt. Harrastuksen lopettamisen jälkeen olen ollu paljon Juulin kanssa ja Juulista on tullu mulle paras kaveri!
Juuli on siis samana vuonna syntynyt kuin minä. Tutustuttiin jo peruskoulussa ja oltiin ysiluokalla hyviä kavereita, mut ei kuitenkaan pystytty mun harrastuksen takia viettämään yhdessä niin paljoa aikaa (paitsi viikonloppusin). Juulin kanssa me tykätään tosi paljon samoista asioista vaikka luonteiltamme ollaankin erilaisia, mä oon vähän hiljasempi. Tunnetaan toisemme täysin ja tiedetään toisistamme suunnilleen kaikki, meillä myös pelaa luottamus hyvin! Juuli on siis myös lukiossa, mutta valitettavasti eri lukiossa ku mä. Onneks se ei vaikuta meijän kaveruuteen, se on varmaan ihan hyväkin et ollaan välillä vähä erillään. Opiskellaan kuitenkin molemmat siis samassa kaupungissa ja molempien koulut on keskustassa, eli ei olla kuitenkaan kaukana toisistamme.

 


Tässä nyt jonkinlainen aloitus tälle uudelle blogille, ja vähän tietoa siitä millanen mä oon. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti