torstai 26. joulukuuta 2013

Tapaninpäivä

Meinas iskee mökkihöperyys, joten tänään oli pakko poistua kotoota. Mentiin Oonankaa kattomaa se Hobitti 2 leffaan. Oli oikeesti ihan hyvä, vaikka loppuki kesken, 3D-lasit sai siit leffasta tosi hurjan ku kaikenmaailman örkit tuntu tulevan ihan naaman etee! Nyt on siis vaa pakko oottaa sitä kolmatta osaa tai jää häiritsee miten se loppuu.
Oli muuten outoa ku ei ollu käyny leffassa pitkään aikaan, meinaan ku tota teatteria on remontoitu aika paljon! Se on nykyää tosi hieno, ainaki mun mielestä. 


Limuhanat oli muuttunu tämmösiks, aika siistit eikö? Piti vaa hetken miettiä miten tommonen toimii. 



Haha en tiiä miks mut sillon ku meen leffaan nii istun kaikkein mieluiten tossa oven yläpuolella. Siin on tollane mukava tila 2-3 henkilölle. Parasta tossa on se kun tota kaidetta voi käyttää pöytänä! :D Suosittelen! 
Tossa kuvassa näkyykin vähän mun kenkiä, sain ne joululahjaks. Ajattelin että voisin kertoa mun saamista joululahjoista tälleen yksitellen, aloittaen noista. Elikkä sain tommoset ruskeat uggit. Oon niin onnekas kun mulla on pieni jalka, nää mun kengät on siis lasten kokoa (36), joka on aikuisten kokoja huomattavasti halvempi! Sinäänsä harmi että en tienny et nää kengät on näin isoja, oon aika varma et nää mahtuis 37-37,5 kokoselle jalalle. No mut mielummi liian isot ku liian pienet, ainakin saan villasukan mahtumaan. Nää kengät on ihan älyttömän hyvät, todella lämpimät ja materiaali on tollasta tukevaa. Toivottavasti en nyt pilaa noita ihan heti, koska oon nyt ihan rakastunu noihin! Suosittelen siis kaikkia pienijalkaisia ottamaan huomioon että uggit ei oo niin kalliit jos lasten koot mahtuu! Lisäksi sanon sen että ostakaa aina kokoa pienempi kenkä, koska nää on isoja nää näiden koot!




Nyt kun kerta esittelin Juulin tuolla ekassa postauksessa nii aattelin esitellä mun muitakin kavereita. Elikkä tää tossa on kuva Oonasta. Mulla on siis kaks Oona-nimistä kaveria, joten sanotaan nyt tätä tyttöä Oona L:ksi. Ollaan siis samana vuonna synnytty ja tutustuttiin kasiluokalla heti ekana päivänä kun Lahessa alotin koulun. Tykkään tosi paljon Oonan rennosta luonteesta, voidaan luottaa toisiimme ja meillä on aika paljon samanlaisia näkemyksiä asioista, paitsi jääkiekossa...Oona siis seuraa lätkää, enemmän ku mä mut kuitenki. Kannatetaan tosin aikalailla eri joukkueita, Oona ilvestä ja pelicansia ku mä taas jokereita. Oona ei taas tykkää jokereista. Oona on onneks sellane ihminen keneen on helppo tutustua, ja oon tosi ilonen että ollaan tutustuttu! 


Nyt on siis enää muutama päivä siihen kun lähetään Juulinkaa Ruotsiin, ei millään malttais odottaa! Toivottavasti Juuli paranee siihen mennessä nii tulee onnistunu matka. Mulla on ens kuussa synttärit nii tää laivamatka on vähänniiku mun lahja vanhemmilta. Toivottavasti ei tuu mitään suuria ongelmia. Mut siis sieltä matkalta tulee sitten todennäkösesti taas enemmän kuvia ja teksiä, en oo varma kerkeenkö päivitellä ennen sitä.
Huomenna ois siis tarkotus käydä kaupoilla vähän kattomassa löytyiskö mitään kivaa mitä voisin joululahjarahoilla ostaa!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti