tiistai 14. tammikuuta 2014

Birthday girl

17!! Mitä ihmettä? Ei tunnu yhtää sille et ois täyttäny vuosii. Täst tulee oikeesti mun elämän tusksllisin vuosi ku odottaa vaa ens vuotta.
Mutta siis tän päivän tapahtumia, elikkä koulupäivä oli iha normaali, paitsi sain keskel päivää kuulla et pikkuveli pääs inssist läpi! Eli täst lähtien mopis on meijän yhteinen.
Koulun jälkee halusinki vähä ajeluttaa santerii, joten mentii käymää Karismassa ja ostin Stadiumist uudet shortsit treeneihi. 
Meil oli siis akrotreenit tuol voimistelusalil. Meil ei tosin ollu valmentajaa ku meijä valkku oli töissä. Treenasin hyppyjä ja flikkii, se alko mennä sillee iha hyvin ku löysin ittelleni luottoavustajat. Haha on ihanaa et oon ollu täs joukkuees näi vähä aikaa mut mil on tosi kotoisa olo ja mä aina oikeesti ootan treenejä ku siel on kivaa! Meillä on tosi hyvä joukkuehenki ja kaikki uudet pääsee mukaan hyvin. Oon itekki ny alkanu kaveeraa erityisesti noihin mun omaikäsiin ja pystyn jo olee täysin rennosti niiden kaa ja heittää läppää! Ihanaa et on taas sellai harrastus mist tykkää, varsinki ku meil ei oo nii kilpahenkinen joukkue nii ei tarvii stressata.
No viel sen mainitsen et en siis saanu lahjoja koska se laivamatka oli mun synttärilahja, mut pikkuveli osti mulle uuden kännykkäkuoren!



Tällaset siis, aivan ihanat päällä! Stadiumista ja hintaa oli 10€














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti