torstai 9. tammikuuta 2014

Kerran cheerleader, aina cheerleader

Tänään kävin siis sennujen treeneissä kokeilemassa ja mä oon niin messissä täl kaudel. Meil oli aluks lenkki, jonka menin hyvin penikkataudista huolimatta. Aluks oli tosi kiusallista ku en oikee tuntenu ketää, mut sain tosi nopeesti juttukavereita ja mulle oltiin tosi mukavia.
Siin aluks me lämmiteltiin viel lisää sen lenkin jälkee, vähä jotai lihaksii ja mittarimatoi sun muuta. Sit venyteltiin ja tehtiin hyppyjä. Ihanaa ku nyt seura on sopinu ettei hypyissä varvisteta! Olin tottunu tekee ilman. Arvistusta jo sillo ku harrastin funkkareissa helsingissä. Hyppyjä oli kiva tehä pitkäst aikaa ja oisin. Ielelläni tehny niit enemmän. Ärsyttää ku ei päässy tosin näyttämää taitoja kunnolla ku hypittiin erilaisia sarjoja ja olin kokoaja vähä kujalla siitä et mikä hyppy tulee seuraavaks. Ois ollu kivempi ja selkeempi hyppii esim. Kolme toukkarii putkeen, mut jokanen tavallaa. Ihanaa oli myös et tuolla katottii joukkueen venyvyyttä, yehtiin spagaateja, joiden ansiosta nousijat oli tosi notkeita!
Stuntit ei tänää menny nii hyvin mut se ei haittaa yhtää, tässä on koko kausi aikaa treenata! Haha oliko muute ees noloo, mul rupes pohkeet kramppaa yhtäkkii iha hullusti! En oo koskaa kokenu vastaavaa, oon itseasias aina vaa salaa hihitelly ku joku on kertonu et kramppaa ku oon pitäny sitä vaa tekosyynä, mut nyt tiiän ite milt se tuntuu, IHAN KAMALAA! Haha onneks tosin osaan nauraa ittelleni nii se tilanne ei sit ollu nii nolo, tai ainakaa must, en sit tiiä mitä muut must ajatteli. En tosin missään vaiheessa saanu pahoja katseita keltään, päin vastoin!
Oli muute ihana ku tossa lopussa mulle puhuttii sillee "ei me oikeesti olla näi huonoi ki tänää" ja näi, voi ei ei mulle tarvii mitää todistella! Uskon kyllä, eikä sil lähtötasolla oo mulle oikeesti väliä. Tärkeint on se et kaikilla on kivaa ja päästää kehittymään yhessä.
Toivottavasti joukkueelle jäi musta yhtä hyvä kuva ku mulla niistä! 




Pikkuveli pääs muute tänää teoriakokeen läpi, mopoautoon siis. Sil on ens viikolla inssi joten toivotaan et se selvii siitäki ni saan ittelleni kuskin treeneihi ja treeneist kotiin. Väsyneenä ei oo kiva ajaa :D 

Nyt ei valitettavasti oo päivält mitää kivoi kuvii, enkä näitäkään ny ees muokannu. Koitan panostaa ens kerral taas kuviin enemmä! Hyvää yötä lukijat (:










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti