lauantai 4. tammikuuta 2014

Long time no see

Oon ny jättäny kirjottamatta pariin päivään ni kerron nyt tähä parin päivän tapahumat. Perjantaina siis tapasin Janettaa pitkäst aikaa, ei oltu varmaa puoleen vuoteen nähty! Ku oon muitaki kavereita täs esitelly ni kerron sit vaik tähä väliin Janetasta. Janetta oli siis Lahdessa mun eka kaveri, muutettiin tänne pari vuotta sit kesän alussa ni en tuntenu ketään. Jatkoin täällä cheerleadingiä ja tutustuin Janettaan just sitä kautta, Janetta on siis samana vuonna syntyny ku mä mut silti mua noin vuoden nuorempi; mulla on synttärit tammikuus ja sillä joulukuus. Käytiin siis 8.-9. luokat samassa koulussa mut aluks eri luokilla. Ysillä Janetta vaihto meijän luokalle ja oltiin sit aika paljon yhessä. Meillä eros tiet siinä ku peruskoulu loppu, Janetta pääs Kannaksen lukion IB-linjalle ja mä Lyseoon. Nostan kovasti hattua että joku jaksaa opiskella englanniks, mulle ku englanti on muutenkin vaikeaa nii en osais kuvitella opiskelevani hiilivetyjen rakenteita tai muita lukiojuttuja enkuks! Janetalle se kieli ei oo kuitenkaa ollu ongelma ja siks oonki ylpee mun kaverista että se on hoitanu koulunsa näin hyvin.
Nojoo tosiaan ku pääsin kotiin katoin telkkarista sen Salattuihin elämiin perustuvan elokuvan ja sain puhelun Joonakselta että haluisinko tulla Sakulle, tottakai halusin ja menin sitte sinne. Palasin kotiin noin kahentoist mais (ihme ettei vanhemmat sanonu mitään) ja kävin heti nukkuu ku tänää oli aikanen herätys.


Siis tosiaan, Sakulla on kaunein koti mitä oon nähny!

Niin eli tänään heräsin aikasin ku olin luvannu mennä kattomaa Antin pelii, säbää siis! Eli mentiin Oonankaa kattoo yhes ku Oona harrastaa sählyy ni sitä kiinnosti tulla mukaan. Oli tosi kivaa kattoo, tuli iha hullu ikävä niit aikoi ku itekki harrastin. Muutenki oli hyvä peli ku Antin joukkue voitti!
Sit oltiin jo aikasemmin täl viikol sovittu mun näide entisten cheerjoukkuelaistenkaa et hengailtais yhes. Mentiin siis porukalla Pancho Villasn syömään ja sit siitä osa tuli meille ja osa lähti kotiin. Oli niin ihana nähä noit ihmisii pitkäst aikaan ku ne on ollu mulle kaikki niiku sisaruksii. Oon siis tos porukas toisiks vanhin, suurin osa noist ihmisist on mua kaks vuotta nuorempia mut silti ne tuntuu iha mun ikäsiltä ja niidenkaa on ihana viettää aikaa! 
Sitteku kaikki oli lähteny kotiin ni Jontte tuli viel käymää, me ei sillee tehty mitää, kuha juteltiin. Joskus vaa pelkkä jutteleminenki on kivaa!







Mut joo tällasta, tänään on siis mun pikkuveljen synttärit joten kattoo jos päiväl saisin postattuu santerista jotain. Kiitän (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti