sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Partytime

Tosiaan nyt on takana hyvä ja railakas viikonloppu. Perjantaina en tehnykkää mitään ihmeellistä, mut lauantaina juhlin omia synttäreitä sellasten kakkukahvien muodossa. Eli ei siis mitkään teinibileet. Äiti ja iskä häädettiin leffaan siks aikaa et saatais vapaasti pörrätä olohuoneessa ku ei tänne mun huoneeseenkaa mahu. Olin tosi ilonen ku nii moni mun kaveri pääs käymää, se merkkas mulle eniten! Erittäin yllästyny olin siitä, et suurin osa mun kavereista oli hommannu mulle jopa lahjan! Kaikki lahjat mitä sain oli tosi kivoja ja muutama oli aika omaperäinen. Välillä musta tuntuu et Janetta osaa lukea ajatuksii ku olin täs jo jonkun aikaa miettiny et ostaisin yhen kivan kännykkäkuoren mutten ollu viittiny, en ollu siis puhunu siit kellekkää, mut silti sain Janetalta just sellasen. Aa rakastan sitä kuorta! Sain tosi monelta suklaata, mut kaikilt erilaista, sain levyinä ja konvehteina paljon eri makuja.
Nojoo sitten siinä kaheksan jälkeen ku mun vieraat oli lähteny nii siivottiin meillä ja lähettiin Juulinkaa miekkiöön jonku sen kaverin juhliin. Oon siis sellanen ihminen et en juo alkoholii, mut tuun tosi iloseks jos mut otetaan mukaan! Must tuntuu et harvoin tällaset ihmiset ketkä juo otetaan mukaan, nii olin ny tositosi ilonen et sain tulla! (: valehtelematta ihmiset siellä oli mulle tosi kivoja! Ja mulla oli oikeesti ihan hauskaa. Lähettiin sieltä kotiin joskus kahen maissa ja nälkäsinä sitte ajettiin mäkkärin autokaistan kautta. Mentiin siis Juulille sieltä yöks. Nii siis tosiaan se matka oli yllättävän pitkä, okei siel autokaistalla oli jonoo, mut oltiin silti vast jossai puol neljän maissa Juulilla. 
Tänään kävin tyhjentämässä meijän kirpparipöydän ja sitte menin treeneihin. Oli taas sika kivat treenit! Nyt tän harrastuksen alottamisen myötä oikeesti tuntuu et mulla on taas elämää ku näkee kavereita pakosti sen kolme kertaa viikossa! Ollaan itseasias jo kisajoukkue päätetty, vaik oonki uus ni pääsin siihe silti jee! Mul on tosi hyvä ryhmäki missä nostan, ihanaa tehä nostoja varmalla porukalla! 
Tänään siis Janetta tuli kokeilee meijän treenejä ja jos ymmärsin oikein ni se viihty ihan hyvin, ainakin se pääs mukaan joukkuelaisten juttuihin tosi nopeesti. Toivottavasti nyt Janetta alottaa ihan virallisesti tän nii saan joukkueeseen lisää vanhoja tuttuja naamoja!












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti