tiistai 7. tammikuuta 2014

Paluu arkeen


Ei oo totta! Kirjotin hurjan tarinan mun päivästä mut se vaan katos jonnekki! Höh. No mut siis jos nyt sit alotan alusta, tänään oli vuoden eka koulupäivä ja se meni yllättävän hyvin siihen nähden et olin nukkunu vaa tunnin.
Alotin päivän kupillisella kahvia, laittauduin ja lähdin kouluun. Koska opiskelen uskonnon sijasta ET:tä, jouduin lähtemään kouluun aikaisemmin. Opiskelen siis ET-kurssit toisella lukiolla, jolla on koulun alkamisaika erilainen kuin omassa koulussani.
Koulupäivä meni ihan normaalisti, tänään kun oli kivoja aineita! Koulun jälkeen käytiin Oona L:n kanssa uimassa. Uin sen mun normimatkan eli 1000m! Siitä oliki jo pitkä aika ku viimeks olin käyny hallilla, enkä tiiä miten jatkossakaan kerkeen ku saatan alottaa cheerleadingin uudestaan. En siis teidä vielä, otin yhteyttä sennujoukkueen valmentajaan ja sovittiin että tuun kokeilemaan torstaina treeneihin. Vähän jännittää ku oon pitäny puol vuotta taukoa ja siellä on mulle ihan täysin vierasta porukkaa. Kaiken lisäksi pyrin joukkueeseen eri nostopaikalla kuin mitä olen junnuissa olut, koska olen nykyään niin luyhyt että takanostajana oleminen tuottaa ongelmia.
Nyt jää teksti lyhyeksi ku ei viiti kirjottaa enää uudestaa tota pitkää tarinaa mikä katos.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti